اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مشکلات مسکن مهر ولایت پیشوا تا ۳ ماه آینده برطرف می‌شود

فرماندار پیشوا گفت: در تلاش هستیم تا تمام مشکلات مسکن مهر ولایت پیشوا تا ۳ ماه آینده برطرف شود.

مشکلات مسکن مهر ولایت پیشوا تا ۳ ماه آینده برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا به همراه یعقوبی معاون فنی و عمرانی و رؤسای ادارات راه و شهرسازی، آبفا شهری، کار، تعاون و رفاه اجتماعی از مجتمع مسکونی ولایت بازدید و از نزدیک مشکلات ساکنان این مجتمع را بررسی کردند.

در جریان این بازدید و با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد ادارات راه و شهرسازی، آبفا و شهرداری نسبت به تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب در این منطقه مسکونی اقدامات لازم را صورت دهند همچنین درمورد آسفالت جاده دسترسی و تعیین تکلیف اسناد مالکیت واحدهای مجتمع ولایت بحث و بررسی شد زیرسازی جاده دسترسی به این مجتمع مسکونی هم اکنون توسط شهرداری در حال اجراست.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در بازدید امروز از مجتمع مسکن مهر ولایت پیشوا مسئله فاضلاب بررسی شد و با توجه به شبکه‌گذاری لوله‌ها تا ۲ماه آینده وصل و مشکل فاضلاب این مجتمع برطرف خواهد شد.

فرماندار پیشوا در خصوص اسناد واحدهای این مجتمع عنوان کرد: برای سند واحدهای این مجتمع باید به صورت کارشناسی انجام شود و بعضی اختلافاتی که از گذشته بین پیمانکار و مهندسین و اداره مسکن و شهرسازی وجود دارد باید رفع شود.

وی ادامه داد: در این موضوع یک کارشناس قضایی نیز ورود کرده تا مشکل سریعا حل شود.

عباسی تصریح کرد: باید بدهی اداره تعاون به اداره مسکن و شهرسازی پرداخت شود و افرادی که هنوز مبلغی پرداخت نکردند بپردازند زیرا یک سری افراد هزینه را پرداخت کردند اما یک عده هنوز هزینه ای به اداره مسکن و شهرسازی پیشوا پرداخت نکردند که به محض پرداخت هزینه واحد و بعد از بررسی تمام ۲۹ واحد این مجتمع و انجام کارشناسی های حقوقی اسناد به مالکین تحویل داده خواهد شددر حال پیگیری هستیم تا ۳ ماه آینده اسناد این مجتمع صادر شود و به دست مالکین این مجتمع برسد.

وی از برطرف شدن مشکل مسکن مهر پیشوا گفت و خاطرنشان کرد: پیگیری و تلاش خواهیم کرد تا ظرف ۳ ماه آینده تمام مشکلات مجتمع مسکن مهر ولایت پیشوا برطرف شود.

انتهای پیام/م/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول